donderdag 16 maart 2017

Jij bent meer waard dan....

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met een leuke stempel van CC Design. Ik ben zo weg van die mooie CC Design stempels, en ze dan heerlijk inkleuren met mijn Zig’s, zoals ik dat bij onderstaande kaart ook heb gedaan.

Ik heb voor deze kaart een mal van DDBD gebruikt. Deze heb ik uit wit cardstock geknipt. Hierop heb ik uit dessinpapier dezelfde vorm geknipt, maar dan een klein maatje kleiner. Beide vormen heb ik bewerkt met een paper distresser en op elkaar geplakt. Uit DP heb ik de rechthoekige mal gestanst en ook nog eens uit wit cardstock. Deze ook op elkaar geplakt en hierop de ingekleurde Leprachaun verwerkt. Hierachter nog een stukje DP geplakt. Daarna de kaart verder opgewerkt met bloemen en takjes en een toepasselijke tekst.



Aan de bovenkant heb ik nog wat kant en een touwtje verwerkt. En je hebt weer een leuke kaart klaar.

Gebruikte materialen:
Dutch DooBaDoo mal 470.713.132
Dessinpapier PK9143
Creative Expressions mal CED13006 Atlantic Ocean
Creative Expressions mal CED1460 Olive Branche
Crealies Flowers CLSETF01
Crealies Bits & Pieces CLBP20
Stempel CC Design Leprechaun RB1142
Tekst CC Design Lucky Rainbow Sentiments CSEN011
Queen & Pearls Sunflower
Roze touwtje Scrappers Spools Carnation
Kant Marianne Design Sweet Lace JU0935
Paper distresser
Zig Cleancolor Markers kleur 069, 067, 028, 027, 303, 048, 043 en 075

Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb,

Tot de volgende keer!!

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Elise....zooo een lief stempeltje erop....en ook de vorm is heel mooi...SUper knap gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart Elise. Mooi in die zachte pasteltintjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie creatie Elise, echt je ding, prachtige kleuren en veel mooie details om te bewonderen....

    liefs mams.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie en mooi gedecoreerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt Elise, prachtig gekleurd en er is zoveel op te zien,ik blijf ernaar kijken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!